Навігатор фінансової підтримки
Незважаючи на важку ситуацію у зв’язку з діючими обмежувальними заходами карантину у сфері гостинності України в 2020 році, які тривають і на сьогоднішній день, ми сподіваємося на краще і продовжуємо свої вибіркові щорічні аналітичні публікації стану ресторанного ринку за 2020 рік.
За підсумками, станом на кінець 2020 року, оцінна структура розподілу кількості закладів громадського харчування – кафе, барів, ресторанів, всіх форм обслуговування, по областям України (крім Донецької та Луганської областей) має наступний вигляд:
Звертаємо увагу, що в діаграмі, частина областей України, що мають питому вагу кількості закладів менше 1%, об’єднані разом. До даних областей відносяться шість областей України – Житомирська, Кіровоградська, Рівненська, Сумська, Тернопільська і Чернігівська, які разом становлять близько 4,4% від кількості всіх закладів країни.
Тривають деякі тенденції кількох попередніх років:
На жаль, за станом на кінець 2020 року, загальна тенденція нових відкритих (перезапущених) закладів до зачинених кафе, барів і ресторанів України – має негативну динаміку: загальна кількість діючих закладів скоротилася.
Оцінка показника насиченості (кількості) діючих закладів громадського харчування на одну тисячу жителів по областям України (за винятком Донецької і Луганської областей) станом на кінець 2020 року, має такий вигляд:
На діаграмі відсутні області України, в яких даний показник менше 0,1 на одну тисячу мешканців, а саме: Житомирська, Кіровоградська, Рівненська, Сумська, Тернопільська і Чернігівська області.
Як бачимо, з показником понад 0,5 на одну тисячу мешканців населення, попереду Одеська (0,68), Київська (0,64) і Харківська (0,62) області. Середній показник по Україні – склав близько 0,3 на одну тисячу мешканців.
Ми віримо, що «чорна смуга» з часом має закінчитись і ми скоро можемо зустріти своїх Гостей в закладах без масок і без дотримання відстані в 1,5 метрів.
Бути добру)
Інформація про компанію:
“СІД-Консалтинг груп” – українська компанія, що надає комплексні послуги ресторанного консалтингу та керування HoReCa-проектами з 2008 року. Аналітичні огляди, експертні оцінки та спеціалізовані маркетингові дослідження – один з напрямків діяльності підприємства.
Джерело: VlasnaSprava