Навігатор фінансової підтримки

Вхід в кабінет IT платформи

Програма «Грант від EU4Business для мікробізнесу»

2 вересня 2024 стартує відбір 100 мікропідприємців, які зареєстровані та провадять діяльність в найбільш постраждалих від війни областях (Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській (окрім м. Київ), Луганській, Миколаївській, Сумській, Чернігівській, Харківській, Одеській та Херсонській).

Максимальна сума гранту: до 5 000 євро у гривневому еквіваленті для відновлення своєї господарської діяльності. 

Кошти мікрогранту використовуються на фінансування вартості придбання товарів, робіт, послуг без урахування податку на додану вартість (ПДВ), який має сплачуватись за рахунок власних коштів мікропідприємця.

Період відбору учасників: з 02.09.2024 по 30.09.2024

Реалізація Програми мікрогрантів відбуватиметься через 2 Уповноважені банки: АТ «Ощадбанк», АТ «КБ «ПриватБанк».

Які підприємці можуть брати участь у Програмі:
  • ті, що мають до 10 працівників та річний дохід до 2 млн євро в гривневому еквіваленті;
  • не входять до групи пов’язаних контрагентів, учасниками якої є юридичні особи;
  • зареєстровані та здійснюють діяльність не пізніше 01 лютого 2021 року;
  • мають бездоганну ділову репутацію та позитивну кредитну історію;
  • не були учасниками інших міжнародних грантових програм, починаючи з 01 лютого 2022 року;
  • не мають заборгованості перед бюджетом України;
  • не здійснюють діяльність у сільському, лісовому та рибному господарстві (секція А, КВЕД-2010), комп’ютерне програмування, консультування та пов’язана з ними діяльність (розділ 62, секція J, КВЕД-2010).
На які цілі підприємці можуть використовувати кошти гранту:
  • придбання обладнання (не більше 50% суми гранту);
  • переміщення бізнесу;
  • придбання матеріалів та сировини;
  • виплата заробітної плати (не більше 3 працівникам);
  • оренда приміщення;
  • інші господарські витрати.
Як взяти участь?

Жодних розрахунків та бізнес-планів. Потрібно лише: 

  • заповнити заяву на порталі Фонду розвитку підприємництва;
  • вказати інформацію про показники діяльності підприємства до війни та під час бойових дій;
  • визначити чіткі напрями використання коштів мінігранту.
Відбір учасників та визначення переможців:

Рейтингова система Фонду розвитку підприємництва автоматично розрахує рейтинг та визначить переможців. 

Після отримання повідомлення від Фонду про перемогу у конкурсі мікропідприємець протягом 20 днів має звернутись до обраного банку (Ощадбанк, Приватбанк) для здійснення таких дій:

  • проходження перевірки даних, вказаних у анкеті, на підставі оригіналів відповідних документів;
  • відкриття рахунку для подальшого зарахування коштів гранту за умови позитивних результатів проведеної перевірки;
  • укладення договору про надання гранту між уповноваженим банком та підприємцем.
Виплата коштів грану та фінансування заходів з відновлення мікропідприємства.

Зарахування коштів гранту відбувається двома платежами у співвідношенні 70/30 (Платіж І та Платіж ІІ):

  • зарахування Платежу І відбувається на відкритий рахунок підприємця протягом 5 банківських днів з дати укладення договору про надання гранту для подальшого фінансування заходів з відновлення мікропідприємства;
  • зарахування Платежу ІІ відбувається після підтвердження підприємцем цільового використання коштів Платежу І.

За більш детальною інформацією Ви маєте можливість ознайомитись за посиланням: Міні-гранти ФРП (bdf.gov.ua)