Навігатор фінансової підтримки

Вхід в кабінет IT платформи
Новини МСП
25 Листопада, 2025

Хто формує українську digital-індустрію? Ringostat та UDC представили результати рейтингу digital-агенцій

Платформа Ringostat (входить до FRACTAL – ex-Netpeak Group) та Ukrainian Digital Community провели глибинне дослідження українського digital-ринку. Результатом став рейтинг TOP-30 та TOP-100 агенцій, а також агенції-переможці в спеціалізованих номінаціях.

Масштаб дослідження: 494 учасники, оцінювання 200 анкет, 14 500 голосів спільноти, судження 43 експертів – CMO та heads of digital з таких компаній як ABInbev Efes, Mitsubishi Motors, BUKI, Uklon, Yasno та інших.

Чому український бізнес потребував такого дослідження

«Рік у рік бачимо: на digital-ринку більш ніж достатньо пропозицій, але мало перевірених даних. Вибираючи підрядника для просування, бізнесу доводиться довіряти лише красивим презентаціям і власній інтуїції. Наш рейтинг допоможе не ризикувати, а робити обґрунтований вибір надійного партнера у діджитал-просуванні. Ми зробили цей проєкт максимально публічним, щоб вибір був свідомим та прозорим для бізнесу, справедливим для учасників» ― розповів Олександр Рубан, CEO Ringostat.

Результати дослідження

Отже, ТОП-30 найсильніших digital-агенцій України 2025, які комплексно закривають потреби бізнесу в digital просуванні:

  • Netpeak
  • Promodo
  • UAMASTER
  • Inweb
  • iProspect Ukraine
  • Webpromo
  • Elit-Web
  • Ланет CLICK
  • MixDigital Agency
  • UA
  • agency
  • Labgramm
  • OdesSeo
  • WEDEX
  • Турум-бурум
  • Mavr
  • Digital Agency Panem
  • Udigital
  • NCG DIEVO
  • ADWSERVICE
  • Dash Digital Agency
  • Livepage
  • UAA
  • Vdalo
  • seomarket
  • TurboWeb
  • Ціль
  • ITForce
  • iplace
  • Power-UP: агенція ефективного маркетингу

А також агенції, що здобули відзнаки у спеціальних номінаціях:

  1. Вибір спільноти: Elit-Web.
  2. Вибір журі: Promodo.
  3. Вибір UDC: Inweb. Ключовим критерієм вибору стала якість і сталість соціального внеску для України. Адже з 2020 року агенція Inweb системно допомагає тим, хто допомагає іншим: неурядовим організаціям, благодійним фондам і військовим проєктам. Баланс сильної експертизи й послідовної соціальної дії став вирішальним.

Результати, які змінюють ринок

Дослідження показує актуальний стан українського digital-ринку:

  • які агенції здатні комплексно закривати бізнес-потреби, від розробки стратегій та запуску рекламних кампаній до налаштування аналітики;
  • кому довіряють професійні маркетологи з великих українських компаній;
  • хто має підтримку digital-спільноти на основі реальних результатів роботи;
  • які позиції на ринку займає кожна з агенцій.

Для агентств рейтинг став незалежним підтвердженням результатів роботи, що враховує думку як клієнтів, так і професійної спільноти. Висока позиція у рейтингу — це один з аргументів у переговорах з потенційними замовниками, а отримані бейджі та згадки в медіа ― це додаткові можливості для комунікації.

Бізнес отримав повні та верифіковані UDC дані для вибору підрядників. Рейтинг показує, які агенції здатні закрити поточні та стратегічні потреби, кому довіряють провідні маркетологи, хто дбає не лише про ефектні презентації, а й про реальні успіхи замовника. Це економія часу та зниження ризиків, що зазвичай супроводжують вибір digital-партнера.

Як формувалися результати

Рейтинг побудований на трьох незалежних джерелах, кожне з яких показує агенції з різних ракурсів.

  1. Оцінка анкет, що дала 40% фінального балу. Агенції надали дані про власні послуги, географію діяльності, кейси з підтвердженими результатами, офіційні партнерства з Google та Meta, благодійні проєкти у сфері digital, відгуки клієнтів. Кожна анкета перевірена Ringostat та Ukrainian Digital Community.
  2. Голосування спільноти, яке сформувало 20% фінального балу. 14 500 учасників digital-ринку проголосували за агенції, з якими співпрацювали. Голосування було захищене Gmail-верифікацією, а підозрілі та масові голоси вилучалися.
  3. Оцінка журі, яка становила 40% фінального балу. В складі журі було 43 експерти – директори з маркетингу та heads of digital провідних українських компаній, таких як ABInbev Efes Україна, Mitsubishi Motors, BUKI, Uklon, Yasno, AFINA GROUP, Royal Real Estate, Рaдабанк та інших (повний список на сайті рейтингу).

Ukrainian Digital Community верифікувала результати та підтвердила, що рейтинг сформовано за опублікованою методологією без маніпуляцій.

Контекст: попередні рейтинги Ringostat

Ringostat проводить дослідження вчетверте. Попередні три рейтинги, проведені з 2019 по 2021 роки, охоплювали лише агенції з контекстної реклами. Рейтинги Ringostat підтримували AIN, MC.Today, Детектор медіа, BusinessViews.

Цьогорічний рейтинг розширився відповідно до запиту ринку. Адже бізнес потребує не лише окремих спеціалістів з контексту чи SEO, а партнерів, які закривають потреби комплексно. Тому дослідження охопило весь спектр digital-послуг: від SEO та таргетованої реклами до веброзробки, SMM, аналітики, PR-комунікацій та контент-маркетингу.