Навігатор фінансової підтримки
Основні завдання та обов’язки Фінансового директора:
Кваліфікаційні вимоги:
Освіта:
Високо цінуються професійні сертифікати у сфері фінансів та аудиту, зокрема: Сертифікований фінансовий аналітик (CFA), Сертифікований бухгалтер (CPA), Сертифікований управлінський бухгалтер (CMA), Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA), глобальний управлінський бухгалтер (CGMA) від CIMA.
Галузева експертиза:
Цифрові навички: володіння пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) та фінансовими програмами.
Особисті навички: сильні лідерські та управлінські навички, досвід керівництва високоефективними командами, комунікативні навички високого рівня, навички письма та презентацій, а також досвід ведення переговорів та управління конфліктами.
Репутація: бездоганна професійна репутація, відсутність судимостей.
Мови: Рівень Upper-Intermediate з англійської або вище, вільне володіння українською мовою.
Для участі в конкурсі необхідно особисто або через представника подати наступні документи в паперовому вигляді (надаються в оригіналах або завірених копіях):
Особи можуть подавати рекомендаційні листи, додаткові документи та інформацію про свою освіту, досвід роботи, професійний рівень та репутацію.
Всю вищезазначену інформацію можна також надати в електронному вигляді на електронну адресу Фонду mail@bdf.gov.ua
Кінцевий термін подання заявки на участь у конкурсному відборі до 27.06.2025.
Контакти Фонд розвитку підприємництва:
вул. Інститутська, 9, Київ, 01601
тел. 044 333 43 54
Адреса для подачі документів:
вул. Шовковична, 7А, офіс 84, Київ, 01021
* інформація про етапи конкурсного відбору:
Конкурсний відбір складається з трьох етапів:
I – На першому етапі Комітет з призначень та винагород розгляне заявки та сформує короткий список кандидатів, які повністю відповідають вимогам, викладеним у чинному законодавстві, Положенні про Правління та інших внутрішніх документах Фонду, включаючи Профіль Правління.
II- На другому етапі Комітет з призначень та винагород проведе співбесіди з кандидатами, які увійшли до короткого списку, та оцінить їх професійну та особисту кваліфікацію. За результатами співбесід Комітет з питань призначень та винагород обере двох найбільш кваліфікованих кандидатів.
III- На третьому етапі Наглядова рада проведе співбесіду з двома кандидатами, відібраними Комітетом з призначень та винагород, і визначить переможця відкритим голосуванням.
**Інформація про час та місце проведення кожного етапу публікується на офіційному веб-сайті Фонду не пізніше ніж за 2 робочі дні до його початку.
Будь-який етап конкурсного відбору може бути проведений у форматі відеоконференції. Посилання на відеоконференцію кандидати отримають на електронну пошту не пізніше, ніж за 2 робочі дні до її початку.
Рішення про допуск кандидатів до другого етапу конкурсного відбору приймається Комітетом з питань призначень та винагород на засіданні, яке проводиться не пізніше ніж через 14 робочих днів після закінчення терміну подачі заявок.
Рішення приймається Комітетом з призначень та винагород кваліфікованою більшістю голосів.
Під час цього засідання Комітет з питань призначень та винагород також визначає дати проведення співбесід з кандидатами. Співбесіди мають відбутися не пізніше ніж через 10 робочих днів після прийняття рішення про допуск кандидатів до другого етапу конкурсного відбору.
Виключною підставою для недопуску кандидата до другого етапу конкурсного відбору є одна з наступних підстав:
Комітет з призначень та винагород проводить співбесіди з кандидатами, які увійшли до шорт-листа, та обирає двох кандидатів для участі у третьому етапі конкурсного відбору.
Наглядова рада проводить засідання для проведення співбесіди з відібраними кандидатами не пізніше ніж через 10 робочих днів після отримання від Комітету з питань призначень та винагород списку кандидатів, допущених до третього етапу конкурсного відбору.
Результати конкурсного відбору на посаду фінансового директора оприлюднюються на офіційному веб-сайті Фонду не пізніше наступного робочого дня після завершення конкурсного відбору. Протягом 20 робочих днів з дня оголошення результатів конкурсного відбору Голова Наглядової ради від імені Наглядової ради підписує контракт з новообраним фінансовим директором.
Кваліфікаційні вимоги. Внутрішній аудитор повинен відповідати наступним кваліфікаційним та компетентним вимогам:
Підпорядкованість: аудитор підпорядковується та підзвітний Наглядовій раді ФРП.
Заміщення: відсутнє.
Кінцевий термін подання заявки на участь у конкурсному відборі до 27.06.2025.
Фонд розвитку підприємництва: вул. Інститутська, 9, Київ, 01601, тел. 044 333 43 54, mail@bdf.gov.ua.
Катерина (096) 794-42-48, k.ponomarenko@bdf.gov.ua.
Фонд розвитку підприємництва (далі – Фонд ) код ЄДРПОУ 21662099 був створений під назвою «Німецько-Український Фонд» Указом Президента України № 574/98 01.06.1998 р. та постановою Кабінету Міністрів України № 628 19.04.1999 р. Наказом Міністерства фінансів України № 5 11.01.2020р. найменування Фонду змінено на «Фонд розвитку підприємництва».
Основна мета Фонду полягає у забезпеченні фінансової та іншої супровідної підтримки приватних суб’єктів мікро-, малого та середнього підприємництва (далі – ММСП) в Україні. Досягнення основної мети Фонд здійснює переважно через операції з українськими банками, небанківськими фінансовими установами та іншими постачальниками фінансових послуг або подібними установами, які фінансують або мають намір фінансувати українські ММСП через отримання позик чи кредитів на кредитування ММСП; підтримують чи мають намір підтримувати доступ до фінансування українських ММСП через механізми поділу або зменшення ризику для інших фінансових установ чи українських ММСП без посередників; підтримують чи мають намір підтримувати доступ до фінансування для українських ММСП, надаючи особливі послуги чи допомогу для ММСП та/або сприяючи отриманню українськими ММСП фінансової підтримки/допомоги, зокрема від міжнародних фінансових установ, держав.
Також для досягнення мети Фонд надає технічну допомогу партнерським установам, яка безпосередньо або опосередковано пов’язана з виконанням Фондом своїх завдань; впроваджує програми інших міжнародних фінансових установ, спрямованих на підтримку українських ММСП; впроваджує державні програми та сприяє підвищенню рівня обізнаності програм та проектів Фонду.
Діяльність Фонду провадиться за принципом фінансової установи “другого рівня”, відповідно до якого, фінансово-кредитна підтримка ММСП здійснюється не напряму, а через банки-партнери, шляхом надання кредитів (в євро та гривні) виключно відібраним банкам, згідно з визначеними та затвердженими Радою Фонду критеріями прийнятності для банків, що належним чином зареєстровані і здійснюють свою діяльність на території України, для подальшого цільового кредитування ними ММСП. Банки-партнери визначають кінцевих позичальників та беруть на себе ризики, пов’язані з наданими кредитами. Для проведення своєї основної діяльності Фонд має право використовувати кошти, отримані з українських, іноземних та міжнародних джерел.
Прозорість діяльності Фонду забезпечується відкритими критеріями прийнятності для участі у його програмах, розміщених для ознайомлення ММСП та потенційних установ-партнерів на власному веб-сайті Фонду (www.bdf.gov.ua).
Наразі Фонд оголошує конкурс на посаду спеціаліста з соціальних питань
Основні завдання та обов’язки працівника:
Вимоги до претендентів:
працівник повинен:
Для участі в конкурсі необхідно надати особисто або через представника в паперовій формі такі документи:
Особи можуть подавати рекомендаційні листи, додаткові документи та інформацію щодо своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.
Вся вищезазначена інформація може надаватись і в електронній формі на адресу електронної пошти Фонду mail@bdf.gov.ua
Контакти Фонд розвитку підприємництва:
вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
тел. 044 333 43 54
Адреса подання документів:
вул. Шовковична 7А, оф.84, м. Київ, 01021
Контактна особа для запитів стосовно участі в конкурсі:
Христинченко Анна
тел. 067 407 00 12